سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه آب استخر را شفاف کنیم

اگر به دنبال راه اندازی یک استخر هستید حتما می خواهید بدانید که چگونه آب استخر را شفاف کنیم. شنا کردن یکی از تفریحات سالمی است که بسیاری از افراد به آن علافه زیادی دارند. علاوه بر این همان طور که می دانید شنا کردن از نظر پزشکی نیز فواید های بسیار زیادی برای بدن و سلامتی دارد چرا که پزشکان زیادی در سر تا سر دنیا به شنا کردن مکرر و پشت سر هم توصیه می کنند. همه این دلایل باعث شده اند که بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی یک استخر باشند تا بتوانند به راحتی از شنا کردن در آب استخر لذت ببرند.

اما برای لذت بردن از شنا در استخر، نکاتی را باید رعایت کرد تا در یک محیط کاملا بهداشتی و سالم به شنا کردن بپردازید. یکی از این نکات این است که چگونه آب استخر را شفاف کنیم. برای این که جواب سوال چگونه آب استخر را شفاف کنیم را بیابید و با مطالبی مانند زلال سازی آب استخر، رفع کدری آب استخر، تصفیه آب استخر بدون کلر، خرید تجهیزات استخر، چگونه آب استخر را شفاف کنیم و… بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود در ادامه بحث هم همراه با سایت گرم لوکس بمانید.

چگونه آب استخر را شفاف کنیم؟

قبل از این که به سوال چگونه آب استخر را شفاف کنیم پاسخ داده شود بهتر است درباره ی خود استخر و تجهیزاتی که برای داشتن آب سالم و بهداشتی و شفاف در استخر مورد نیاز است بیشتر آشنا شوید. همان طور که اشاره شد برای راه اندازی یک استخر، تجهیزات مختلف و متنوعی مورد نیاز می باشد. به طور کلی تجهیزات استخر شامل تجهیزات اصلی و تجهیزات جانبی می شود. تجهیزات اصلی همان طور که از نام آن ها نیز پیداست برای راه اندازی یک استخر کاملا ضروری می باشند و بدون این تجهیزات امکان ساخت و راه اندازی استخر غیر ممکن می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه بک واش فیلتر شنی استخر

چگونه آب استخر را شفاف کنیم

چگونه آب استخر را شفاف کنیم

زیرا بدون وجود تجهیزات تصفیه آب، آب استخر ها دائما دچار خرابی و آلودگی های مختلف می شوند و قابلیت شنا کردن در آن ها، ازشان سلب می شود. اما تجهیزات جانبی اینگونه نیستند. تجهیزات جانبی به داشتن استخری زیبا تر و بهتر کمک می کنند و می توانند به بالا بردن ضریب ایمنی و بهداشتی کمک بسزایی بکنند. اما وجود این تجهیزات برای راه اندازی یک استخر ضروری و لازم نمی باشد و فقط بودن آن ها بهتر از نبودشان است. در ادامه به معرفی برخی از تجهیزات اصلی و جانبی استخر پرداخته می شود. شما برای خرید تجهیزات استخر و گرفتن راهنمایی در مورد زلال سازی آب، رفع کدری آب، تصفیه آب استخر بدون کلر، چگونه آب استخر را شفاف کنیم و… می توانید به سایت گروه کاربلد گرم لوکس مراجعه نمایید.

تجهیزات اصلی برای شفاف کردن آب استخر

پمپ تصفیه آب: پمپ تصفیه استخر از تجهیزات مهم و کاربردی برای به جریان انداختن و پاکسازی و تصفیه آب موجود در استخر محسوب می شود. برخورداری این دستگاه ها از قابلیت ها و امکانات متمایز، فرآیند فیلتراسیون و تصفیه آب را در سریع‌ترین و کوتاه ترین بازه زمانی انجام می دهند. یکی از اصول مهم برای استفاده از استخر، کیفیت بالای آب موجود در آن می باشد. سطح کیفی آب استخر با سلامت و امنیت شناگران ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد.

پمپ های استخری یا Pool Pump از بهترین و کاربردی ترین راهکارها برای افزایش سطح کیفی آب، و یک راه در پاسخ به این که چگونه آب استخر را شفاف کنیم به شمار می روند. این مدل از تجهیزات استخری، با مکش آب و عبور آن از فیلترهای تصفیه کننده، کلیه آلودگی ها و آلاینده های موجود در آب را جذب و دفع می نمایند. پس از انجام فرآیند فیلتراسیون، پمپ های استخر آب تصفیه و تمیز شده را بار دیگر در فضای آن به گردش در می آورند.

فیلتر تصفیه آب استخر: فیلتر تصفیه آب استخر، یکی از تجهیزات مورد استفاده و بسیار مهم در استخر و یکی از پاسخ ها به این سوال که چگونه آب استخر را شفاف کنیم است که برای تمیز نمودن آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر استخر آلاینده های محلول موجود در آب را حذف نموده و منجر به تصفیه آب استخر برای شنا می شود. فاکتور های زیادی برای انتخاب نوع فیلتر استخری موثر است. مشخص بودن میزان فشار آب و اندازه ذراتی که در آب موجود است از جمله این موارد است

همچنین لازم به ذکر است هر نوع فیلتر دارای مزایا و معایبی است، بنابراین می بایست با توجه به نوع استخر، روباز یا سربسته بودن استخر، نوع پمپ مورد استفاده و به طور کلی تمامی تجهیزات مورد استفاده در استخر، نوع فیلتر کارآمد را انتخاب کرد. فیلتر استخر عبور آب از فیلتر تصفیه استخر و جکوزی، اولین گام برای تصفیه آب استخر است. این فیلتر، صرفا تصفیه فیزیکی آب استخر را انجام می دهند. به طور کلی برای تصفیه آب استخر، از سه نوع فیلتر تصفیه شنی، فیلتر تصفیه دیاتومه ای و فیلتر تصفیه کارتریجی استفاده می شود که برای خرید فیلتر استخر می توانید به سایت شرکت معتبر گرم لوکس مراجعه فرمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تجهیزات تاسیسات استخر

ضد عفونی کننده استخر: برای شنا کردن در استخر، و برای این که بدانیم چگونه آب استخر را شفاف کنیم، وجود یک ضد عفونی کننده لازم و ضروری می باشد. از آن جایی که در استخر به طور مداوم افراد زیادی شنا می کنند، نیاز است تا آب استخر را به طور کامل ضد عفونی کنید. این کار توسط کلر زن انجام می شود.

تجهیزات جانبی برای شفاف کردن آب استخر

حلقه نجات: حلقه نجات یکی از تجهیزات جانبی استخر می باشد که ربطی به این که چگونه آب استخر را شفاف کنیم ندارد ولی بودن آن برای افرادی که خیلی خوب نمی توانند شنا کنند و به عبارتی شنا بلد نیستند توصیه می شود

دما سنج: دما سنج یکی دیگر از تجهیزات جانبی استخر به شمار می آید که ربطی به این که چگونه آب استخر را شفاف کنیم ندارد و به تنظیم دمای آب استخر کمک می کند.

روش های زلال سازی آب استخر

حال که به خوبی با تجهیزات راه اندازی استخر آشنا شدید بهتر است بدانیم که چگونه آب استخر را شفاف کنیم و زلال سازی آب استخر چگونه است. زلال سازی آب استخر و شفاف کردن آب استخر یکی از دغدغه های اصلی کسانی است که به دنبال راه اندازی یک استخر می باشند. برای زلال کردن آب استخر روش هایی مورد نیاز است که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته خواهد شد.

چگونه آب استخر را شفاف کنیم

چگونه آب استخر را شفاف کنیم

استفاده از شفاف کننده آب استخر: ماده شفاف کننده آب استخر یکی از راه های زلال سازی آب استخر و پاسخ به این که چگونه آب استخر را شفاف کنیم می باشد که با توجه به خاصیتی که دارد ذرات معلق در آب را ته نشین می کند. این ذرات توسط فیلتر شنی تصفیه شده در نتیجه آن آب استخر شفاف تر می شود.

تمیز کردن دیواره و کف استخر: تمیز کردن دیواره و کف استخر یکی دیگر از روش های زلال سازی آب استخر می باشد. شما می توانید با استفاده از یک جارو به تمیز کردن کف و دیواره استخر بپردازید. در نتیجه این کار مقدار کدری آب استخر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و می تواند راه کار خوبی برای چگونه آب استخر را شفاف کنیم باشد.

روش های رفع کدری آب استخر

همام طور که اشاره شد رفع کدری آب استخر یا همان سوال چگونه آب استخر را شفاف کنیم، یکی از دغدغه های اصلی کسانی است که به دنبال راه اندازی یک استخر می باشند. برای شنا کردن در استخر سالم و بهداشتی از هر نظر، رفع کدری آب استخر عاملی ضروری است. چرا که پس از شنا کردن در آب استخر به طور مکرر، پس از مدتی آب استخر کدر می شود. این موضوع در رابطه با استخر های عمومی به علت تجاری بودن استخر و مهم بودن ظاهر و نظافت آن ها حساسیت بالاتری دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه نگهداری از استخر چقدر است؟

تصفیه آب استخر بدون کلر

همان طور که اشاره شد روش هایی برای این که چگونه آب استخر را شفاف کنیم و تصفیه آب استخر بدون کلر زن نیز وجود دارند که به شنا کمک می کنند تا آب استخر خود را تصفیه کنید. یکی از این راه ها استفاده از فیلتر شنی بر آب استخر می باشد. در صورت خرید تجهیزات استخر و به خصوص فیلتر شنی از مراکی معتبری مثل گرم لوکس، شما دیگر نیازی به استفاده از کلر، و دستگاه کلر زن در استخر عمومی یا خانگی خود نخواهید داشت.

خرید تجهیزات استخر

امید است مطالب بیان شده در طی بحث چگونه آب استخر را شفاف کنیم و همچنین مطالب دیگری از جمله زلال سازی آب استخر، رفع کدری آب استخر، تصفیه آب استخر بدون کلر، خرید تجهیزات استخر، چگونه آب استخر را شفاف کنیم و… به اندازه کافی برای این که بدانید چگونه آب استخر را شفاف کنیم به شما کمک کرده باشند. برای خرید تجهیزات استخر باید به نکاتی توجه کنید. از جمله این نکات می توان به قیمت به صرفه، کیفیت بالا و گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

اگر به دنبال خرید تجهیزات استخر هستید به شما توصیه می شود که به سایت گرم لوکس که یکی از بهترین و با سابقه ترین مراکز فروش تجهیزات استخر می یاشد، مراجعه بفرمایید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.  مشاوران تخصصی مجموعه گرم لوکس همواره آماده خدمت رسانی و کمک کردن به شما در خرید تجهیزات استخر، و دادن پاسخ به سوالات شما، مثل همین سوال چگونه آب استخر را شفاف کنیم، می باشند