سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پمپ استخر ارزان

پمپ استخر ارزان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟. این سوال از سوالات متداولی است که افرادی که به دنبال اجرای سیستم تصفیه آب برای استخر تجاری یا خانگی شان هستند، دارند. آب استخر ها تا ابد تمیز نمی مانند و بعد از گذشت مدت کوتاهی از شنا کردن افراد در آن ها و حتی بدون شنا کردن افراد و پس از گذشت مدتی ثابت ماندن آن ها در یک جا، دچار آلودگی ها و کثیفی های مختلفی می شوند. برای آشنایی بهتر با پمپ استخر و دیدن پاسخ سوال هایی که در ذهن تان در مورد سیستم تصفیه آب استخر و به خصوص پمپ های آب استخر دارید، در ادامه مقاله پمپ استخر ارزان هم همراه گرم لوکس بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد مسائلی مثل خرید پمپ استخر ارزان، قطعات مختلف پمپ تصفیه آب استخر، طرز کار پمپ تصفیه آب استخر و… آشنا شوید.

پمپ استخر ارزان

یکی از این تجهیزات و لوازمی که حضور آن در هر استخری که دستگاه تصفیه آب دارد لازم و ضروری است، و نقش مهمی را هم بر عهده دارد، پمپ استخر ارزان یا گران قیمت است. در مورد این که پمپ استخر گران یا ارزان چیست، باید گفت که پمپ های تصفیه استخر در سیستم تصفیه آب استخرها نقش پمپاژ آب را بر عهده دارند. به تعریف دیگر، در استخر ها، این پمپ آب استخر است که آب را از ورودی گرفته و در قسمت های مختلف استخر پخش می کند، این پمپ است که آب های آلوده را به سمت دستگاه تصفیه آب روانه و آن را پس از پمپاژ، ‌دوباره به استخر می فرستد. به خاطر همین اهمیت وجود پمپ تصفیه آب استخر در استخر ها، بهتر است که با قطعات مختلف پمپ تصفیه آب و مسائلی مثل خرید پمپ استخر ارزان از مراکز معتبر عرضه کننده لوازم و تجهیزات استخر ها مثل گرم لوکس، بیشتر آشنا شوید.

کسب اطلاعات بیشتر: زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

پمپ استخر ارزان

پمپ استخر ارزان

یک نکته ای که جالب است در مورد پمپ استخر ارزان بدانید این است که ساختار پمپ استخر ها به گونه ای است که هوا خنک هستند و به همین علت نباید در محیط های سربسته قرار بگیرند، و در صورتی که در محیط های سربسته و بدون هوا قرار بگیرند، دچار مشکل و خرابی می شوند. دلیل این موضوع هم این بحث می باشد که این پمپ ها در اثر چرخش و فعالیت پمپاژی که دارند گرم میشوند و حرارتشان بالا میرود، به طوری که یکی از موارد علت داغ شدن موتور پمپ استخر هم همین موضوع می باشد. به طور  کلی باید گفت که بهتر است سعی شود که پمپ در جایی باشد که رطوبت و گرما در آن نباشد.

قطعات مختلف پمپ تصفیه آب

قطعا پس از این که متوجه شدید که پمپ استخر ارزان چیست، به جز این که به این فکر بیفتید که طرز کار پمپ تصفیه آب استخر به چه شکلی است، این سوال هم در ذهن تان ایجاد می شود که دستگاه های پمپ تصفیه آب از چه قسمت هایی تشکیل شده اند، و به کمک چه قطعاتی کار پاکیزه کردن آب را انجام می دهند. پمپ های تصفیه آب هر کدام از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که هر قسمت از اهمیت خاصی برخوردار است و دانستن در مورد آن ها به نگهداری بهتر و در نتیجه عمر بیشتر پمپ های تصفیه آب کمک خواهد کرد. برخی از  اجزا و قطعات مختلف پمپ تصفیه آب را در قسمت پایینی این پاراگراف با هم مشاهده می کنیم.

  • شیر ورودی.
  • هوزینگ شاسی.
  • اتصالات پلاستیکی.
  • کوئیک فیتینگ.
  • شیر برقی.
  • شیر های پرشر و لوپرشر.
  • ترانس.
  • پمپ دستگاه تصفیه آب.
  •  شلنگ.
  •  گیج فشار روغنی .
  •  هوزینگ. ممبران فیلترها.
  • مخزن تحت فشار
  • شیر خروجی.

کسب اطلاعات بیشتر: علت پمپاژ شدید پمپ استخر

پمپ استخر ارزان

پمپ استخر ارزان

طرز کار پمپ تصفیه آب استخر

یکی دیگر از موضوعات مهمی هم که در کنار این که پمپ استخر چیست و از چه قسمت هایی تشکیل شده است، باید آن را هم بدانید، نحوه کار پمپ تصفیه استخر است. نحوه کار پمپ استخر ارزان این گونه است که آب با مکش به داخل پمپ وارد میشود سپس از سبد صافی برای جدا کردن اجسام مانند شاخ‌ و برگ درختان و ذرات درشت دیگر عبور میکند. با عبور آب از سبد صافی از ورود اجسام و ذرات درشت که ممکن است به پروانه آسیب وارد کنند جلوگیری میشود. پس از فیلتر اولیه، آب به کمک پروانه‌ وارد فیلترهای تصفیه میشود این فیلترها ذرات بسیار ریز را از بین می‌برند. سپس آب تصفیه شده در صورتی که در چرخه، سیستم گرم کن آب هم وجود داشته باشد، به دیگ آب گرم منتقل میشود تا به دمای مناسب برسد. قبل از این که آب گرم وارد استخر شود، در صورت دلخواه میتوان مقدار مناسبی کلر به آن اضافه گردد. این فرآیند، فرایند کلی و متداول کار پمپ های تصفیه استخر است.

پمپاژ آب توسط پمپ استخر ارزان، نبایستی بیش از فشار ماکزیمم قابل تحمل فیلتر آب باشد، چرا که این امر می تواند ترکیدن فیلتر شنی را به همراه داشته باشد. پمپ تصفیه استخر باید تحمل دمایی بین 60-0 و فشار 2.5 بار را داشته باشد. در استخر باید از مغزی و اتصالات متناسب با کانکشن ورودی پمپ استفاده گردد. مثلاً بهتر است در صورت یو پی وی سی بودن جنس بدنه استرینر پمپ، اقدام به استفاده از اتصالاتی از همین جنس، در سر هم بندی پمپ کنید. اجزای داخلی و نوع متریال بدنه پمپ باید از مقاومت لازم در مقابل مواد ضد عفونی کننده مانند کلر برخوردار باشد. چرا که این ماده سبب خوردگی دستگاه خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر: طرز کار پمپ تصفیه آب استخر

خرید پمپ استخر ارزان

امید است مطالبی مثل تعریف پمپ تصفیه آب استخر، قسمت ها و اجزای مختلف پمپ تصفیه استخر ارزان، طرز کار پمپ تصفیه آب استخر و خرید پمپ استخر ارزان که در طول مقاله بیان شدند، برای شما مفید، کاربردی و به درد بخور واقع شده باشند. اگر که تصمیم به خرید پمپ استخر و در کل تجهیزات و لوازم مختلف استخر مثل پمپ تصفیه استخر گرفتید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت گرم لوکس که یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز ارائه دهنده انواع تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، تجهیزات استخر و جکوزی و… و نمایندگی فروش پمپ تصفیه استخر است بزنید و خرید لوازم مورد نیاز خود را از آنجا انجام دهید